Δοχείο αναθυμιάσεων D1 SPEC κόκκινο
Διαστάσεις: 16x8 cm
Χωριτικότητα 0.5L περίπου
Το δοχείο αναθυμιάσεων είναι ο καλύτερος τρόπος διαφυγής των αναθυμιάσεων σε σύγκριση με τα φίλτρα αναθυμιάσεων.
Μπορείτε να διαλέξετε από μία μεγάλη γκάμα χρωμάτων, τιμών και μεγέθους.
Τι ακριβώς κάνει το Δοχε[ιο αναθυμιάσεων.
Ο διαχωριστής λαδιού που βρίσκεται στο καπάκι της κυλινδροκεφαλής, διαχωρίζει το λιπαντικό από τις αναθυμιάσεις του στροφαλοθαλάμου και την επιστροφή στο κύκλωμα του λαδιού.
Η βαλβίδα πίεσης περιορίζει την πίεση της πολλαπλής εισαγωγής, χωρίς να επιτρέπει να υπάρχει στον στροφαλοθάλαμο η ίδια υποπίεση όπως και στην πολλαπλή εισαγωγής και να προκληθεί αναρρόφηση του λαδιού του κινητήρα ή να προκληθεί βλάβη στις φλάντζες.
Ο διαχωρισμός του λαδιού από τις αναθυμιάσεις είναι απαραίτητος. Με τη φυγόκεντρο δύναμη, το λάδι εκσφενδονίζεται και διαχωρίζεται από τις αναθυμιάσεις στα τοιχώματα του διαχωριστή. Τα σταγονίδια λαδιού δημιουργούν στα τοιχώματα του διαχωριστή μεγαλύτερες σταγόνες και τέλος μέσα από μία οπή εξόδου του λαδιού εντός του διαχωριστή ρέουν μέσα στην κυλινδροκεφαλή, ενώ οι καθαρές πλέον αναθυμιάσεις επιστρέφουν εντός της πολλαπλής εισαγωγής.
ΔΟΧΕΙΟ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΩΝ
Το δοχείο αναθυμιάσεων μπαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.
Από το καπάκι τις κεφαλής, με ένα σωληνάκι στο σωλήνα εισαγωγής,
οι αναθυμιάσεις του λαδιού μέσω της πεταλούδας μεταφέρονται και καίγονται μέσα στο μοτέρ.
Αυτό δημιουργεί από τα κατάλοιπα προβλήματα στην εισαγωγή και κυρίως η πεταλούδα
που βουλώνει, Αλλά και στα έδρανα των βαλβίδων και στα μπουζί!!!
Είναι απαραίτητο σε αυτοκίνητα TURBO, λόγω της υψηλής πίεσης που λειτουργεί και η ποσότητα αναθυμιάσεων που βγαζει το αμαξι ειναι αρκετή.
Επειδή όμως το λάδι είναι σε μορφή ατμού, κάπου πρέπει να μαζεύεται για να μην στάζει
μέσα στη μηχανή οπότε αν το αυτοκίνητο έχει πολλές αναθυμιάσεις τότε είναι απαραίτητο να τοποθετηθεί το Δοχείο Αναθυμιάσεων!
Προστατεύει τον κινητήρα και αποτρέπει την απώλεια ισχύος σε υψηλή χιλιομετρική απόδοση.
Το δοχείο αναθυμιάσεων είναι η σωστή λύση για τις αναθυμιάσεις του κινητήρα.